|
FBC Firebreak (2025)
|
||||||||||||||||
| PC | ||||||||||||||||
| Arcade, FPS | ||||||||||||||||
| In Collection
#615 |
||||||||||||||||
|
Remedy Entertainment
Remedy Entertainment
19.1 GB FBC: Firebreak یک شوتر اولشخص تیمی در دنیای فراواقعی Control است که توسط استودیو محبوب Remedy Entertainment توسعه یافته؛ اولین تجربه چندنفره این استودیو و همچنین اولین بازی منتشرشده مستقل آنهاست. داستان بازی ۶ سال پس از وقایع بازی Control روایت میشود، جایی که بازیکنان در قالب تیمهای سهنفرهی "Firebreak" – واحدهای کنترل و پاکسازی دفتر فدرال کنترل (FBC) – باید با تهدیدات انسانی آلودهشده توسط نیروی فرازمینی Hiss مبارزه کنند.
بازی با موتور اختصاصی Northlight ساخته شده و برخلاف بسیاری از عناوین چندنفره مدرن، فاقد عناصر لایو سرویس مثل بتلپس، چکاین روزانه یا جوایز موقت است. طراحی بازی به گونهایست که تجربهای مستقل، کامل و بدون اجبار به حضور دائمی ارائه دهد. هر مأموریت نیازمند همکاری و تاکتیک گروهی است، در حالی که محیط بازی همچنان فضای رمزآلود و مرموز سری Control را حفظ کرده است. با اینکه برخی از نقدها بازی را بهخاطر کمبود تنوع یا عمق انتقاد کردهاند، اما بسیاری از بازیکنان طراحی گرافیکی، موسیقی و گیمپلی تیمی بازی را تحسین کردهاند. Remedy همچنین اعلام کرده که تمامی محتوای پس از عرضه بهصورت رایگان در دسترس بازیکنان خواهد بود.
امتیاز و تاریخ عرضه Metacritic:•PC: 65 / 100 •PS5: 66 / 100 •Xbox Series X/S: 66 / 100 OpenCritic: •تنها 36٪ کاربران این بازی را توصیه کردهاند تاریخ عرضه بازی: نسخه جهانی: 17 ژوئن 2025 شمسی: 27 خرداد 1404 | ||||||||||||||||